GYIK

Milyen garanciát vállaltok az ékszerekre?
Minden termékünkre 1 éves garanciát vállalunk. Amennyiben a mindennapi használat során sérülne az ékszer, akkor mi álljuk a javítás költségét. Csupán a termék hozzánk történő eljuttatásának és a visszaküldés költségének megtérítését kérjük tőled. 
Mit tudok csinálni, ha nem tetszik az ékszer és vissza szeretném küldeni?
A vásárlásod visszaigazolásától kezdődő 30 napon belül minden indoklás nélkül visszaküldheted az ékszered hozzánk egy egyeztetett címre. Miután bevizsgáltuk az ékszert és meggyőződtünk róla, hogy sértetlen, úgy  vagy visszautaljuk Neked a termék árát, vagy kicserélheted és levásárolhatod másik termékre.

 

Hogyan tudom nyomon követni, hogy merre jár a megrendelt termékem?A rendelésed postázásakor emailben elküldjük neked az egyedi nyomkövető kódodat, amit ha beírsz a GLS oldalán, látod hol tart a rendelésed.

Milyen az ékszerek minősége?

Rendkívül fontos számunkra, hogy a legjobb minőségű terméket kínálhassuk Nektek. Ezért kizárólag 925 sterling ezüstöt és 2 mikron vastagságú 14K sárga & rosé arany bevonatú ékszereket árulunk.

Mi a teendő, ha egy termék nincs készleten, de szeretném megrendelni?
Írj Nekünk üzenetet, hogy melyik terméket szeretnéd megvásárolni, ami épp nincs készleten és jelezni fogjuk Neked, amint újra megvásárolható lesz kedvenc darabod.
Ha bármilyen kérdésed van, amire itt nem kaptál választ, kérlek írj Nekünk és hamarosan válaszolunk.